Hoe retourneer ik een product?
- Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
- Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
- Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder.
Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen klantenservice@supplefriend.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is en ongeopend.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Product ruilen?
Wil je jouw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met klantenservice@supplefriend.nl.
Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.”
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.
Wat is het retouradres van Supplefriend?
Je kunt het pakketje gefrankeerd terugsturen naar: De Smidse 21, 6931KJ, Westervoort | Supplefriend
Voor de juiste portokosten kan je langsgaan bij bijvoorbeeld een PostNL of DHL servicepunt.
Bewaar jouw verzendbewijs en track and trace goed totdat wij deze succesvol hebben ontvangen (wij sturen jou hier een mail over).