Hoelang duurt de verzending van mijn order?

Bezorgmomenten

Verzending: Bezorging:
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Zaterdag
Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag

Verzendkosten

  • Omdat wij zo goedkoop zijn kunnen wij geen gratis verzending doen, we hopen op jouw begrip. 
  • De verzendkosten  voor Nederland bedragen € 5,95
  • De verzendkosten voor België bedragen  € 7.95
  • Wij voorzien elke bestelling van een Track & Trace code, zodat je altijd jouw bestelling kunt volgen.
  • Jouw bestelling wordt bij ons verwerkt zodra de betaling binnen is. (tenzij je voor achteraf betalen hebt gekozen).

  • Op werkdagen voor 17:00 uur besteld is dezelfde dag verzonden inclusief Track & Trace.

Hierboven staan de leverdagen welke wij in het contract met Postnl hebben afgesproken. In de meeste gevallen worden de bestellingen na het inpakken de volgende dag geleverd. Uiteraard kunnen er door feestdagen of slechte weersomstandigheden vertragingen bij Postnl ontstaan. Dit is dan ook de reden dat wij een levering op exact de volgende dag niet kunnen garanderen. Wat wij wel kunnen garanderen is dat onze post met de zakelijke post van Postnl mee zal gaan en daardoor voorrang krijgt op privé post. 

 

Wat als de levertijd niet wordt gehaald?

In 97% van de gevallen gaat alles goed en levert Postnl de pakketten binnen de beloofde levertijd. Dit betekent daarmee ook dat in 3% van de gevallen het pakket niet binnen de beloofde levertijd wordt bezorgd.

Is jouw pakket niet binnen de beloofde levertijd bezorgd, dan vragen wij je om nog even geduld te hebben. In de meeste gevallen is het pakket vertraagd op het distributiecentrum van Postnl.
Postnl hanteert als richtlijn dat zij vertraagde pakketten binnen 5 werkdagen na de beloofde leverdatum alsnog proberen te bezorgen. Indien je jouw pakket niet hebt ontvangen, dan verzoeken wij je vriendelijk om 5 werkdagen te wachten.

Indien je er toch niet helemaal gerust op bent dat jouw pakket nog geleverd gaat worden of dat de termijn van 5 werkdagen is verstreken, neem dan gerust contact met ons op. Samen met Postnl zullen wij er alles aan doen om jouw bestelling alsnog zo snel mogelijk te bezorgen.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden? 

De meeste zendingen gaan via de pakketpost van Postnl. Hiervoor dient iemand aanwezig te zijn op het afleveradres, om het pakket in ontvangst te nemen. Ben je (onverhoopt) niet thuis? Dan laat de bezorger een briefje in de brievenbus achter met de vervolg actie. De bezorger heeft namelijk twee opties: het pakket bij de buren afleveren of het pakket bij een afhaalpunt afleveren waar je het kan pakket de volgende dag  kunt afhalen.

Kan ik mijn bestelling ook volgen via Track & Trace?

Dit kan zeker! Alle verzendingen binnen Nederland en België worden voorzien van een Track & Trace code. Je ontvangt jouw persoonlijke code per e-mail nadat wij de bestelling hebben verwerkt. Postnl heeft tijd nodig om de Track & Trace code te activeren. Dezelfde avond of uiterlijk de volgende ochtend kan je zien waar jouw pakket zich bevindt en wanneer de bezorger verwacht het bij jou af te leveren.

Indien jouw Track & Trace code aangeeft dat de bestelling afgeleverd is, maar je hebt nog niks ontvangen, wees dan niet ongerust. In de meeste gevallen wordt de bestelling op een later moment alsnog geleverd. Indien je wel twijfels hebt over de aflevering, neem dan gerust contact met ons op. 

Klantenservice

Bel of mail naar onze klantenservice in geval van vragen!  
Je kunt ons bereiken tussen 09:00 – 17:00.

Email: klantenservice@supplefriend.nl
Telefoon: + 31 623645685